جزء کدام دسته از عُشاق هستيد
F a R z A d

 هنوز کورمال کورمال در حال جستجوی فرد مورد نظر خود هستند. امروز می خواهیم با دسته بندی مردها به گروه های مختلف، به شما کمک کنیم تا بفمید جزء کدام دسته از عشاق و شرکای جنسی هستید.

 

ممکن است بااینکه تصور می کنید که در جذب همسرتان شاگرد اول هستید، اما نظر خانم هایی که تابه حال با آنها بوده اید متفاوت باشد و آنها شما را دراین زمینه ایدآل نبینند.

 

پس به خاطر داشته باشید که نباید ناراحت شوید. این مقاله فقط جنبه ی راهنمایی دارد و قصد آن کمک به شما برای اصلاح اشتباهاتتان است. همیشه جای تغییر و پیشرفت وجود دارد و الان بهترین زمان ممکن است. پس همه ی حواستان را جمع کنید!

 

خرگوش

 

مردانی که در این دسته قرار می گیرند، افرادی مشتاق و بی قرارند که همیشه قبل از اینکه همسرشان به طور کامل ارضاء شود، دست می کشند. این مردها معمولاً بیش از اندازه تحریک می شوند.

 

نقاط قوت:  این دسته از مردان در یک شب دورهای کمی می توانند انجام دهند.

نقاط ضعف:  سرعت زیاد آنها باعث می شود نتوانند از نزدیکی لذت کافی را ببرند.

 

راه حل:  یاد بگیرید که صبور باشید و تا می توانید نزدیکی را طولانی تر کنید. طرف مقابل را نیز درک کرده و سعی کنید او را نیز به طور کامل ارضاء کنید.

 

لاک پشت

 

مردانی که در این گروه قرار می گیرند، افرادی تنبل هستند که فکر می کنند می توانند فقط با دراز کشیدن، طرفشان را ارضاء کنند. در این موارد همه ی کار و فعالیت بر دوش زن می افتد درحالیکه مرد فقط در حال لذت بردن است.

 

نقاط قوت:  حداقل فایده ی  آنها این است که زن ها می توانند کنترل را در دست خود بگیرند و غالب باشند.

نقاط ضعف:  این مردان هیچ ابتکار و ذوقی در عمل جنسی ندارند، و تصور می کنند که مسئولیتِ همه ی کارها برعهده ی  زن است.

 

راه حل:  به جای اینکه فقط دراز بکشید و همه ی کارها را به گردن طرف مقابل بیندازید، سکس را نیز مثل یک مسابقه بدانید و فعال باشید.

 

خرس عروسکی

 

گرچه گاهی از این دسته از مردان قدردانی می شود، اما کمی زیاده روی و افراطشان باعث می شود که زنان بخواهند چشمشان را از کاسه دربیاورند. اینها همان دسته از مردان بسیار احساساتی هستند. گرچه بعضی خانمها طالب و دوستدار چنین مردهایی هستند، اما بعضی دیگر دوست دارند که طرفشان کمی هم خشونت داشته باشد.

 

نقاط قوت:  او مهربان و سرزنده است آنقدر که دوست دارید همیشه بغلش کنید.

نقاط ضعف:  اجازه نمی دهد که روی خشونت طلب زن در رابطه ی جنسی آزاد شود. و چون خیلی طرفش را دوست دارد، گاهی گریه هم می کند.

 

راه حل:  هرگز کاری را به طور مداوم انجام ندهید. کمی هم تنوع دادن به رابطه ی جنسی برایتان خوب است. طرفتان را عمیق ببوسید و بغل کنید و تا می توانید در سکس ابتکار به خرج دهید.

 

اسب

 

این همان مرد زیبا و فریبنده ای است که همه ی  کارهایش را به طور نمایشی انجام می دهد. بسیار خودنماست. این همان آدمی است که دوست دارد هنگام انجام عمل سکس خود را در آینه نگاه کند. این گروه از مردان تصور می کنند همین که ظاهری زیبا و جذاب داشته باشند، می توانند به راحتی هر زنی را ارضاء کنند.

 

نقاط قوت:  ظاهر خوبی دارد و احتمالش هست که همبستر خوبی نیز باشد.

نقاط ضعف:  آنقدر به خود مشغول است که هیچ توجهی به فرد مقابلش ندارد.

 

راه حل:  کمی از تکبر و غرورتان بکاهید و فکر نکنید که چون جذاب و دلربا هستید، می توانید همسرتان را به راحتی ارضاء کنید. به طرفتان هم توجه کنید و احساساتش را کشف کنید.

 

تکشاخ

 

بعضی ادعا می کنند او را دیده اند، بعضی ادعا می کنند لمسش هم کرده اند، ولی هیچ مدرکی از وجود چنین موجودی در دست نیست. اینها عاشقان و شرکای جنسی تمام عیارند، هیچ عیب و ایرادی ندارند. همه چیز را با هم در خود دارند: خشونت، احساس، انفعال، سرعت، ریتم و...همه ی زن ها در برابرشان به زانو در می آیند. بعضی معتقدند که چنین افرادی واقعاً وجود ندارند. اما من موافق نیستم. بعضی از مردها انگار فقط برای این کار به دنیا آمده اند.

 

نقاط قدرت:  اینها بهترین شرکای جنسی هستند.

نقاط ضعف:  هیچ نقطه ضعفی ندارند.

 

راه حل:  همه ی مردها باید همه ی تلاششان را بکنند تا بهترین باشند، نه فقط از نظر توانایی های جسمی و فیزیکی، باید قدرت لمس کردن، چشیدن، بوییدن، شنیدن، دیدن و... خود را برای انجام عمل جنسی تقویت کنند.

 

بهترین باشید

 

البته انواع و دسته بندی های دیگری نیز از مردان وجود دارد. همه می دانیم که همه ی زن ها نیز در این مسائل کامل نیستند. ولی دراین مقاله قصد داشتم تا به شما آقایون کمک کنم که ایرادهای خود را دریافته و تلاش کنید که بهترین باشید. حتی اگر طرف مقابلتان فردی بسیار عادی بود، با تحسین و تمجید از او، بگذارید او نیز، برای یک شب هم که شده، احساس کند که بهترین است.

 

می دانم که اکثریت مردها واقعاً از ارضاء کردن زن ها لذت می برند. این همان چیزی است که زنها می خواهند. پس تا می توانید خلاق باشید و در این عمل ابتکار به خرج دهید. تا هم خودتان لذت ببرید و هم طرف مقابلتان .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:, :: 13:9 ::  نويسنده : F a R z A d

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Farzad FM و آدرس farzadfm.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 946
بازدید کل : 36106
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1